.

Nu växer jag upp, dags att börja ta ansvar för Sveriges framtid. Skatter, staten och frågor om jag verkligen vill finansiera en massa skit genom min skatt? Många frågor snurrar i mitt huvud och jag börjar mer och mer fundera på att bli politiker. Eller i alla fll någon med stort inflytande som kan påverka och förändra den här orättvisa världen vi lever i. Jag vill inspirera människor om att vi faktiskt kan lyckas, jag tror på att människan kan klara upp den förjävliga situation vi sitter i. Det är vi som försatt oss i den, det ät vår uppgift att ta oss ur den. Det är upp till oss. Det kommer ingen domedag där Gud straffar alla, det är ingen idè att gå och vänta på den. Lev nu så kan vi ju hjälpas åt att fixa det. Vi måste fixa det själva. Det finns ingen Gud som kan hjälpa oss.
Ojoj, så seriöst.
Annat är väl att bråk med vänner aldrig är kul. Heller inte att få veta att en person man älskar och bryr sig om kanske inte känner samma sak eftersom denne ljuger en rakt upp i ansiktet och verkar inte ens fatta problemet.

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Hatart :( men du är fin <3

2010-06-10 @ 18:42:44
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0