H a k u n a M a t a t a

Jag har ont i magen. Av många anledningar. Och det är inte för att jag inte ätit ordentligt. Snarare för att allt är lite allmänt konstigt just nu. Bästa vännerna, de finaste och underbaraste människorna i världens tycks inte tycka att någonting är kul just nu och det suger. Jag jobbar stenhårt för att försöka få dem på bättre tankar, det går halvbra. Jag vill inte se dem gå sönder, det orkar jag inte. och jag tänker inte ens säga att önskar att det var som vanligt, för nu är det som det är och jag tänker göra det bästa av situationen. Så det så. Det är för oss solen går upp, och jag vet att vi håller ihop no matter what.
.
Och dessutom är det skolavslutning imorgon och då jävlar vill inte jag se några sura miner, då lever vi för stunden och skiter i allt annat bajs. Vi har överlevt tvåan och det jävligt snyggt också och det ska firas! Hakuna Matata, aight?
.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh älskade fina Malin! Jag kommer inte falla sönder, för jag vet att jag har dig och Ebba som håller ihop mig! Nu vänder vi allt negativt till någonting positivt. HAKUNA MATATA <3

2010-06-12 @ 11:26:48
URL: http://discoufot.devote.se
Postat av: Ebbs

Men sluta nu börjar jag ju gråta (tur att jag "får" gråta idag :p) Men vi klarar allt och ni lyfter mig verkligen och jag skulle aldrig klara det utan er. Vi är bäst och Hakuna Matata så in i helvete :) <3

2010-06-12 @ 11:32:49
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0