dagens i-landsproblem

Jag tänkte börja med en liten ny grej *trumvirvel*
.
DAGENS I-LANDSPROBLEM!
Eftersom jag i princip dagligen klagar på mitt, egentligen, ganska bra liv istället för att glädjas åt det jag har så tänkte jag köra ett "dagens i-landsproblem". För sånna har jag väldigt många av. Så, här kommer det första:
.
.
Det är så jobbigt att välja kläder (tar säkert 40 minuter), så jag måste ofta välja dagen innan för annars tar det såån tid på morgonen. Jag har alltså för mycket fina kläder så jag kan inte välja...


Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Jag har ju då inga kläder att välja på, iaf inga som jag inte använt någon gång tidigare, inte kul det heller :( Gillar idén också! ;D

2010-03-07 @ 13:07:02
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0