tungt

Varför händer dåliga saker bra människor? Fantastiska människor. Människor som inte gjort sig förtjänta något hemskt över huvudtaget. Jag vet inte varför, varför ska just de drabbas? Allt dåligt som kunde hända hände, dessutom på samma gång. Det som kunde gå fel, gick fel. Jag hoppas, med hela mitt hjärta, att det inte ska vara någon fara. Min första reaktion var "Nej, omöjligt. Det händer inte dem, inte oss. Sånt där är långt borta. Sånt man ser på TV, läser om i tidingen. Men det händer inte i verkligeheten."
.
Vill bara skänka er en tanke fylld med medkänsla och kärlek. För jag älskar er och önskar verkligen och hoppas att allt kanske löser sig ändå. Kanske. ♥
.
Så, nu ska jag försöka byta känsla totalt i det här inlägget och bara dra:
DAGENS I-LANDSPROBLEM!
Det är jobbigt att äta linser för det tar så lång tid. De är så små att de inte fastnar på gaffeln och kniv orkar man ju inte använda. Jag tror att det kan uppstå liknande problem när det gäller ärtor...

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag sänder också en en tanke till dom, och dig. Hoppas att det löser sig! <3

2010-03-10 @ 17:38:28
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

Blödiga Ebba (efter nerdragning av medicin) får tårar i ögonen.. Älskar dig hjärtat <3

2010-03-11 @ 21:20:01
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0