wierd

Det känns galet konstigt att vara hemma en onsdagkväll. Det har jag nog inte varit på sisådär tre månader. Men hästen är ju inte riktigt redo än så vad ska man göra. Och inte kan jag åka och kolla heller för jag har för mycket att göra och alldeles för lite tid. Varför sitter jag då och bloggar? Ja, en mycket bra fråga.
.
Jag ville egentligen bara säga att jag har spenderat min dag på Gillingebanan med:
  • Frusna tår
  • Konstiga människor
  • Kört på barn (inte så extremt som det låter)
  • Hängt upp och ner i en bil (precis så extremt som det låter)
  • Slirat runt med en bil
  • Slirat runt med en bil lite till
  • Krockat
  • Panikfnissat
Det och lägg till lite geografi plugg och present fixand + lite stall så har ni min dag, om ni nu skulle vara intresserade ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0