Musikpojkar

Är det bara jag som blir sådär äckligt, bubbligt glad av musik? All sorts musik, nästan. Fast den där musiken som man mår bra av, den berör riktigt djupt. Kent, Håkan och Lars. Dem sjunger rakt in i mitt hjärta, med ord som träffar precis rätt. Musik som får migg att gråta, skratta, dans och skaka i hela kroppen. Det är riktigt bra musik. Gråsparven när hon sjunger med sin samba influens i början som gör ett hjärtat dunkar i takt. Nu kan du få mig så lätt, Elegi, Dom som försvann, Fix You och fler får mig att nästan börja gråta.

Vad skulle vi göra utan musiken? Utan trumslagen, utan pianoklinken, utan saxofonerna, fiolerna ch gitarrerna? Jag säger bara en sak, thank you for the music.

      

Något mansdominerande? Äh, mig gör det inget. Pojkarna får mig ju att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0