som att träffas av ett knytnävsslag i magen, på ett bra sätt

Idag har jag pimpat ett gammalt linne med en massa fina rader som jag älskar lite grann. Lite fint sådär. Det mesta från Håkan, eller jag allt. Jag får göra ett linne till Lars också, för han är också mycket fin i dessa tider. Jag har försökt må lite bättre, men det vill sig inte. Kroppen och hjärnan är lite kluvna. Jag är sån. Men dessa rader...

Så många broar jag bränt ingen tog mig riktigt över dig. Men jag går inte isär när jag går med dig./Gårdakvarnar och skit

Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn./Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Universum är ett monster men det har sparat dig och mig. /Bara dårar rusar in

Och världen förtjänar inte dig för du är den finaste jag vet när alt annat känns falskt och fel. /Det är så jag säger det

Ta mig till kärlek ta mig till dans. Ge mig nått som tar mig någonstans. /Känn ingen sor för mig Göteborg

Sluta dröm om det ljuva livet du kommer aldrig vara med om det. /Kom igen Lena!

Kan man annat än älska honom?

 


Kommentarer
Postat av: Veronika

Nope. Han är kärlek :) <3 BLI FRISK NU KVINNA INNAN JAG BLIR GALEN AV SAKNAD!

2010-05-05 @ 20:47:49
URL: http://discoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0