2334

Omtumlande dag idag. Riktigt jobbig. Sovit på tok för lite (kommer bli så den här natten också, alarmet står på 04.30...), haft dålig pluggdag, för mycket tunga uppgifter, mensvärk så illa att jag tror att det är värre än att föda barn och en träning som gick käpprätt åt helvete, utan överdrift. Fick panik-ångest-attack och kände mig som en femåring i och med att tårarna sprutade. Fredrik kunde inte ens prata mig och frustrationen bara steg vilket gjorde allting bara värre. Var tvungen att skriva ett ursäktande sms till honom sen för jag bara grät så fort han försökteprata mig. Fick som svar "det är lugnt kompis, jag tycker du är duktig :)". Fina Fredrik, och stackars Allan som måste ha värsta blåbäret på ryggen. Ingen bra kombo idag kan vi sammanfatta med. Ska försöka få lite sömn nu och ta nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0