2209

Fruktansvärt jobbig dag idag, inte hemsk på något sätt, men jobbig. Utebliven sömn, krånglig teknink, världar som vänds upp och ner och allmänt dåligt mående. Med en kropp som skriker på hjälp har jag nu parkerat i soffan där kroppen tacksamt slappnar av, hjärtklappningen avtar och det går att andas igen. Magikern räddade mig den här gången också, undrar om han någon gång kommer göra mig besviken?
Troligtvis inte.
Men jag vill tillbaka till Borlänge och vackra Göteborg. Inte vill jag sitta här medans jag ser min ungdom köra rakt in i en bervägg.

Kommentarer
Postat av: ericafika

jag hoppas att du inte håller på och plugger ihjäl dig malin..!

2010-10-27 @ 09:28:46
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: svar

nejdå Erica, jag bara sover inte :P

2010-10-27 @ 11:40:49
Postat av: ericafika

det låter iof ganska ungdomligt ;)

2010-10-28 @ 10:10:32
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0