såhär arg har jag inte varit på länge

Från att vara bubblande av lycka och längtan till att bli fullkomligt nedslagen till marken. Skitkul, verklligen. Tack som fan för det. Varför kan ni inte bara peppa och försöka uppmuntra mig istället för att säga "och hur ska du ha råd med det? Du har inget jobb, du är skyldig oss pengar och blablabla..." ´Verkligen, är det så jävla svårt att säga "fan vad kul för dig! Hoppas verkligen du får ett jobb så du har råd, vi kanske kan hjälpa till lite med en del kostnader här hemma, förstår hur gärna du vill åka!" nej, så bra ska vi inte ha det. Jag får ligga här och ruttna då. Eller sälja min bästa vän, skitkul val, verkligen.
.
Jag är bara så jävla arg och ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hade inte klockan varit sent hade jag åkt ut och sökt tröst hos min finaste, han hade säkert hjälpt mig i alla fall. Allt annat är bättre än att vara i samma hus som dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0