blåbärssemla

Jag har precis ätit en blåbärssemla för att "det var det enda som fanns kvar på ica". Ja det, var precis så äckligt som låter och varför då köpa en sådan semla, bara för att? Nä inte okej pappsen... Ännu mindre okej att jag faktiskt äter lite bröd med blå grädde på, ishk.
.
Insåg idag att vi tar studenten om exakt fyra månader, eller ha, eftersom det ät kväll så har vi redan tagit studenten
om exakt fyra månader. Jag räknade på fingrarna för att vara säker, men ja, det stämde. Jag blev tvungen att lägga mig i Lovisas knä för att smälta denna katasatrof. Vi har inte börjat ordentligt med en enda kurs och jag börjar få panik över att det ät så mycket att göra på så lite tid. Tur att det är Håkis om åtta-nio dagar och sedan sportlov och GBG och annat skojs så det blir annat att tänka på än kurser som inte kommer hinnas.
.
Film och filt känns som en lagom ansträngande tisdagskvällsaktivitet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0