har du vin och sprit så att det räcker för att få hela fjärden full av sorger

Min fina vän somnade precis, trött stackare som varit duktig i skolan hela dagen medans jag suttit hemma och sett snön yra utanför fönstret. Utanför spelar den andra kusinen gitarr och sjunger. Nu rycker det sådär gulligt i henne, som det gör när man somnar in. Sötfia! ♥ Igår var fin på många sätt och lite ledsen på andra sätt. Håkan fick mig att nå extas och känslorus som vanligt förstås. Han var fin i trollkarlshatt och tweeds på kavajen. Underbara han! Jag fick dansa ut all min energi och gråta ut alla mina tårar tills jag var alledeles tom. Jag dansade som aldrig förr, studsade upp och ner och grät så jag skakade. Helt sagolikt. Sen kom Herr Winnerbäck in en sväng för att sjunga en fantastisk duett med Håkan i Försent för Edelweiss, då grät jag lite till. Vi lyfte taket på Cloetta och sprängda murarna, jag och min vän grät tillsammans och Håkan sjöng bara för oss. Han sjöng ut sitt hjärta till oss och han sjöng som om han skulle dö imorgon. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0