Till Anna

Idag är jag stolt över min kusin, syster, bästa vän, whatever you wanna call it. Jag föredrar syster, för det känns som det mer än kusin. Och bästa vän. Hon slutar äntligen skolan (två och en helv vecka efter mig..) och det är värt att firas. Hur hon har kunnat gå ut med full pott är jag knappt förvånad över, bara extremt imponerad att hon lyckades. Hon är helt enkelt fruktansvärt smart, hon snodde väl en del av de gener som skulle gått till mig (trots att hon föddes ett halvår senare..) jaja, jag kanske har mer livserfarenhet, eller nej troligtvis inte. Hon är min storasyster och min lillasyster och jag älskar henne. Och om typ 15 timmar smällere! Champagne och kramar för hela bunten och jag önskar jag tog studenten en gång till ;)
.

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK ÄLSKADE SYSTER! Något av det finaste jag sett <3 DU och jag nu! Mot världen!

2011-06-21 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0