I don't have words to say how much I think I ought you

'
.
Tänk att någon som inte ens kan prata kan betyda någpn så oerhört. Att du ger mig så mycket, du ger mig viljan att hela tiden fortsätta och aldrig stanna. Det vi gjorde tillsammans idag är ett kvitto på allt hårt arbete, det gav mig ännu en knuff i rätt riktning. Det finns en glöd inom mig som är starkare än vad jag själv trodde. Att orka stå ut i alla år, långa vintrar av kyla och mörker och lera. Bara några glädjetårar är allt som krävs, glädjetårar och en jävla massa kärlek till dig min vän. Min bästa vän, som alltid ställer upp och alltid gör sitt bästa för min skull. Alltid för min skull, och vet du vad älskling? Allt för din skull och allt för dig. För tusan vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0