onödigt men ack så intressant

Jag säger som min goda vän Anna, att jag är otroligt bortskämd med fina vänner. Jag har vunnit några fler under det senaste året och dessutom kommit närmre några gamla flammor. Riktigt härligt om du frågar mig. Nästa vecka väntar runt hörnet med nästan TRE hela dagar med min fina Veronika och förhoppningsvis fest på onsdag och massor med träning däremellan. Och så tävling igen på söndag i ´Hamre, yiiiihoo! Längtar redan, är så sjukt taggad! Imorgon måste jag rusta upp mitt rum, fixa bilder och sånt till mian ramar som för tillfället hänger på sniskan och ser allmänt tråkiga ut. Lite cirkelfys på det med Anna och så lite Bralleman och hämta Veronika på kvällen. Sjukt värt!
Nu ska jag försöka få lite sömn.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0