Älskade guldklimp

 
Allting har ett slut, men att fatta beslutet om det ska ta slut eller inte kan vara det värsta som någonsin hänt. Jag vet inte om jag är redo, eller så är jag det. Som det är nu skulle du kanske må så mycket bättre hos någon annan som bryr sig mer om dig. Jag älskar dig så otroligt mycket och det kanske är just därför jag måste släppa dig.
 
Skjut mig hellre. Jag vill inte fatta ett beslut för hur ska jag någonsin kunna klara mig utan dig när du gör mig så lycklig? Och när du gjort så mycket för mig, jag är skyldig dig så mycket. Du har räddat mitt liv, för utan dig vet jag inte var jag hade varit idag. Du finns alltid där. Alltid när jag behöver dig är du där, med ditt varma hjärta och dina snälla ögon. Var hittar man Brallan som passar på Allan? Det är ju vi, du och jag. Får gråten i halsen bara jag tänker på att skiljas från dig min fina prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0