Puss, bara PUSS

Det där med alla hjärtans dag hade jag tänkt att bojkotta, i och med avsaknaden av pojkvän eller andra alternativ. Men sen kände jag bara att "vad tusan, jag har en hel hög med underbara valentines!!" Jag har absolut ingenting att vara ledsen över. Jag tänker istället vara tacksam över alla fantastiska människor i mitt liv, spridda över världen för tillfället och ute på andra äventyr. Ingen är här med mig, men vad gör det när jag vet att jag älskar dem och de älskar mig? :) Blir bara full med värme och kärlek när jag inser hur lyckligt lottad jag är. Vissa har en, kanske två nära vänner, men jag har många som jag släppt inpå livet och det är jag väldigt glad över. Fick precis ett otroligt sött sms av bästis och då blev jag alldeles varm, överallt!
.
Så, TACK och PUSS på alla underbara människor som ständigt förgyller min tillvaro. Slänger in en bild på Bralle, för han är en stor del av mitt välmående ♥ Han får bli min valentine idag, jag kanske till och med ska bjussa på godishjärtan. Om han är intresserad..?
.

Kommentarer
Postat av: Annie Barry

Jag ska skriva en kokbok om sötsaker. Det ska avslöja alla hemligheter om hur bagerien lägger den perfekta marsipanen, hur man pyntar cupcakes med fjärilar på 5 minuter och hur du enkelt får sockerkakan att bli lite sådär extra speciell!



Vad har du alltid velat göra men inte orkat? Vad har du alltid velat veta hur det går till?

Behöver ALLA tips!

Tack <3

2012-02-16 @ 11:05:04
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0