Vad är det som krävs för att stanna kvar?

Det är värt allt, alla tårar, alla pengar, allt slit och släp. Allt är värt det, allt. Du är det allra käraste jag har och du är min lilla bebis. Min ögonsten, mitt hjärta. Hur fånigt det än låter, så bryr jag mig inte. Jag blir så fylld av kärlek så fort jag ser dig. Den här helgen i Orsa var så bra för mig, för nu insåg jag hur fruktansvärt mycket jag älskar dig och bryr mig om dig. Du är som en skör liten fågelunge i mina armar och du kryper gärna upp i min famn. Du tyr dig till mig, för att jag är din trygghet. Vi finner en trygghet i varandra som ingen annan kan förstå. Ett band som ingen annan ser och du förstår mig utan och innan likadant som jag förstår dig. Efter nästan 4 000 dagar tillsammans så har vi äntligen klickat. Men det var värt allt.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0