Mycket att se fram emot

Jag har börjat blogga på mobilen trots att datorn ligger bredvid mig i sängen, wierd huh?
Mina päron är ute i skärgården och äter god mat på älskade restauranger som man varit på allt för många gånger, men alldeles för sällan på senare år. Insåg just i detta nu hur mycket jag saknar min barndoms somrar... Alltid båten, ända sedan jag var ett halvår gammal. Så tråkig att saker måste förändras, att man måste växa upp. Dessutom saknar jag Mona föräldrar, ser dem knappt längre, jag är liksom aldrig hemma när dem är det och vi äter aldrig ens middag längre, jag äter på jobbet och de äter typ macka liksom. Saknar det där att sitta ner tillsammans, även om man inte sa ett knyst till varandra så var blotta närvaron ofta ganska mysig. Hoppas verkligen vi kan få till en middag middag imorgon, nej juste jag jobbar långpanna (10-02, typ). Hm, kanske söndag? Nej juste, då stänger jag och ska till hästen efteråt och sen är det ny vecka. Suck.
Men det är i alla fall midsommar bästa helg och då ska vi ut med båten, hurraa!! :D och sen åker vi upp till Borlänge för feeezt och musik i en hel vecka :D och på söndagen bär jag kommer hem är det någon slags personalfest, det enda jag vet är att vi ska infinna oss i stan kl 12..? Spännande!

Nej nu måste jag sova, big day tomorrow med full members och tre rätters och hela köret. Och Anna är ledig så det blir mycket för mig och Danne!

Älskade Bralle får vara med, han var så mysig och pussig idag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0