Mitt allt

Jag vet inte ens var jag ska börja. Idag bara känner jag mig helt överväldigad av känslor från alla håll. Men mest är jag så lycklig över min vackra, fantastiska häst. Jag kan inte ens minnas varför jag kände mig omotiverad för inte alls länge sen. Allt han ger mig, hur lycklig han gör mig och all kärlek jag känner för honom, hur kunde jag ens tänka tanken att ge upp det? Hur skulle jag någonsin kunna klara mig utan det här? Jag vet att jag måste någon gång och då kommer jag förhoppningsvis vara redo. Eller är man någonsin redo att säga farväl till sin bästa vän? Antagligen inte.

Men tack Allan för att du gör mig lycklig och tack för allt annat du ger mig. Efter år av slit, blod, svett och tårar så känner jag mig beredd på allt som kommer min väg. Vi kommer klara det här tillsammans, du är redo och det hänger på mig. Men vi fixar det tillsammans, som vi alltid gjort. Genom eld och vatten baby. ❤

You are a firework


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0