Hata ensamhet

Blir tokig av att bara ligga hemma, jag hatar att vara ensam! Jag behöver ett projekt, samtidigt har jag så lite ork. Jobbig kombination! Förhoppningsvis har jag hittat lägenhet i all fall, får se hur det utvecklar sig. Där har jag ju ett projekt om inte annat.

Annars flyter livet på, typ. Ledsnar på att alla andras liv verkar var så himla spännande och alla reser och har sig och här ligger jag ensam i min säng? Men å andra sidan var jag jävligt nöjd med livet för två dagar sen, det går i vågor så att säga! Det är väl bara att vänta på en uppåtvåg då. De där svackorna dyker ju bara upp när jag är ensam, kanske därför jag spenderade x antal timmar på jobbet imorse (gick upp frivilligt kl 6 för att skjutsa bästis dit..), men jag hade väldigt roligt och jag slapp vara ensam!

Skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0