För bra för att vara sant.

Efter en tuff vecka värker hela min kropp. Ändå har jag känt mig så lycklig ett tag nu, men så skulle jag inte få ha det länge. Smack, bom, bang. Ner på jorden. När jag kom till stallet idag var min älskling halt.. Och set gjorde så ont i mig så jag grät i säkert en timme. Jag är så orolig för honom, att det ska vara något allvarligt. Allting som hände med Sellie har gjort mig nojig.

Så min fredagskväll, som skulle spenderas i stallet med tävlingsförberedelser, spenderad istället ensam i soffan. Dock med stampe som sällskap och B&J, choklad och Sagan. Nej jag är inte alls deppig, absolut inte. Så nu håller jag alla mina tummar jag har för att prinsen är bättre imorgon! Jag har verkligen inte gjort något för att förtjäna det här, så som jag kämpar. Fan heller! Skickar massa kärlek till min ögonsten och hoppas det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0