Det är en sån dag... Igen

Är så trött på att vara arg, jag är arg mest hela tiden. Eller så övergår argheten till ledsamhet. Jag skrattar ju och utåt sett märks det säkert inte, men innerst inne är jag så förbannad. Så otroligt glad att jag åker till London om en vecka för annars vet jag inte vad jag gjort.

Jag behöver liksom få ur mig all ilska, men den jag vill ta ut det på kan jag inte ta ut det på. Inte just nu. För du ser mig mig inte, inte ett jävla dugg och det är det som gör mig så arg.

Okej, happy thoughts!! Idag hoppade pållen jävligt fint, jag sprang 5,5 km med en blåsa stor som en femkrona under foten (aj) och jag har gosat med Moa! (Dessutom spenderat övriga kvällen med VAV)


Kommentarer
Postat av: Anonym

en vecka kvar nu <3

2013-02-21 @ 07:16:06
URL: http://enmyrailondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0