Produktiv dag

Jag har nog haft årets mest produktiva dag idag så jag bara måste berätta om den!
Ca 07, vaknar. Mår väldigt dåligt, mitt rum är en karusell. Somnar om.
Ca 08, vaknar igen. Mår snäppet bättre. Somnar om.
Ca 09, går upp, går på toa. Inser att lägenheten ser ut som ett horhus. Går och lägger mig igen.
09-10.30, utnyttjar alla sociala medier som går. Sjukt uttråkad och rastlös men orkar ändå inte röra mig.
10.30, smsar Linda som ligger i Annas säng. Får svar, ingen orkar resa sig eller säga något.
10.45, tar mitt täcke och lägger mig inne hos Linda.
11.30, dricker cola i sängen, ur ett vinglas, med sugrör.
11.45, sambon kommer hem, trött och bakis.
12.15, går upp, diskar ett gäng glas. Tröttnar, gå och lägger mig igen.
Ca 14, trasslar oss ur ormboet och flyttar oss till soffan. Pillar i oss rester av gårdagens pizza.
15, hetsäter chips och kollar katastrof-film.
Ca 17, filmen är slut. Likaså colan. Pallrar oss ner till Willys, köper cola och B&J.
Ca 18, betalar räkningar.
19, äter ännu mer pizza-rester.
20, sätter på en ny film, hetsäter ännu mer chips.
Ca 22, efter några liter Cola, två påsar chips och soffpotatis-syndrom, ger vi upp och går och lägger oss.

Dessutom är hela min kropp öm sen igår, vad fan gjorde vi egentligen? Blåmärken överallt, suck. Jag har å andra sidan gett Linda en hel del fina märken också, jag blir tydligen väldigt hårdhänt när jag är packad. Stackars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0