Så himla fint

Jag har haft en så himla fin helg. Födelsedag med fina vänner, ända från Söderköping! Spa, massa god mat och blivit allmänt bortskämd :)

Idag har jag haft första hoppträningen för säsongen och SATAN vad roligt det var!! Hästen kändes otrolig fräsch och jag kände mig också fräsch! Nu är det mycket utropstecken här men det känns så rätt för jag är så jävla glad!! Fick galet mycket beröm av Fredrik som tyckte Allan är så fin med mig och att jag är så duktig. Känns så skönt att få det berömmet efter alla år av slit och tårar. Jag vet att jag är duktig och att min häst är fin men det är alltid lika roligt att höra! Dessutom smittar all glädje från Anders och Linnea av sig så jag kom hem från stallet till mina tjejer (som dessutom hade köpt hem sushi, hur bra??) och bara skrattade hela kvällen.. Nu är jag så taggad för säsongen och det var fantastiskt att få flyga med prinsen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0