Tävlingspremiär

Och satan vad roligt det var! Det var länge sen jag njöt så mycket av att tävla, så otroligt skönt att det är roligt igen när jag kämpat mig igenom hösten när det mest bara sög. Resultatet var blandat men känslan var grym och många fina språng. Så jag går vidare mot Enköping nästa helg där vi hoppar 1.15 och 1.25 och jag är så galeeeet taggad!! Det får gärna bli söndag nu tack.

Dessutom händer det roligt i veckan, vi ska prova goda viner och öler på Spendrups och äta middag tillsammans, mys! Samma dag som detta kommer dessutom en saknad Ebbson hem!!! Hon har ju varit borta alldeles för länge., och om två veckor kommer Bästis hem och dessutom Asien-tjejerna! Snart är allt sim vanligt igen, nästan alla är hemma. Utom min älskade Linus, måste nästan åka och hälsa på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0